.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قتل مرد گیلانی توسط همسرش

پليس گيلان از قتل يك مرد با برنامه‌ريزي همسرش در رشت خبر داد.
  
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از مركز اطلاع رساني پليس گيلان، در پي كشف جسد فردي كه در خودروي سمند خود در جاده لاكان رشت به قتل رسيده بود، اكيپي از كارآگاهان دايره قتل اداره آگاهي، خود را به محل مذكور رسانده و پس از بررسي‌هاي به عمل آمده مشخص شد كه مقتول حميدرضا ـ ع 37 ساله ساكن رشت و راننده خط رشت ـ تهران است.
براساس اين گزارش، نامبرده از ناحيه سر و صورت داراي جراحات بوده و حلق و حنجره وي نيز با جسم تيز و برنده‌اي بريده شده بود و به لحاظ نوع قتل كه باعث ايجاد وحشت و ناامني در شهروندان شده، اكيپ ويژه‌اي از كارآگاهان زبده اداره مبارزه با جرائم جنائي آگاهي گيلان تشكيل و بررسي‌هاي تخصصي در راستاي كشف قتل شروع شد.
پليس در تحقيقات خود متوجه شد، مقتول داراي اعتياد به مواد مخدر و ارتباط نامشروع و غيراخلاقي بوده است.
اين گزارش حاكي است، اين موضوع باعث شد پليس تحقيقات خود را در حوزه خانوادگي وي متمركز كند كه در اين راستا از منزل مقتول بازرسي شد.
پليس در اين بازرسي آثار پاك شده خون روي فرش و بعضي از وسايل منزل را مشاهده كرد و با بررسي پزشك مشخص شد كه خون كشف شده با خون مقتول مطابقت دارد.
براساس اين گزارش، پليس همسر مقتول به نام معصومه ـ غ 31 ساله را به عنوان مظنون مورد شناسايي قرارداده و به صورت غيرمحسوس وي را تحت نظر گرفت كه در بررسي‌ها مشخص شد، همسر مقتول ارتباط نامتعارفي با پسر يكي از همسايگان همجوار خود دارد كه پليس وي را دستگير و به اداره آگاهي منتقل كرد.
براساس اين گزارش، معصومه پس از چند بار سكوت در بازجويي‌هاي اوليه، لب به اعتراف گشود و پرده از راز قتل همسرش برداشت.
وي در اعترافات خود اظهار داشت: همسرم مردي هرزه بود كه اين امر باعث شد از يك سال و نيم قبل با پسر همسايه به نام صادق ارتباط برقرار كنم و تا حدي اين رابطه استمرار يافت كه با او به توافق رسيدم تا پس از به قتل رساندن همسرم با هم ازدواج كنيم.
وي گفت: با برنامه‌ريزي قبلي به بهانه رفتن به منزل پدرم به همراه فرزندان خود، در روز وقوع قتل خانه را ترك كردم و صبح روز بعد صادق تماس گرفت و گفت كار را تمام كرده است. از اين رو به خانه مراجعه و آثار به جا مانده از خون را پاكسازي و سپس به بستگان اعلام كردم، همسرم مفقود شده است.
با اعترافات تكان دهنده معصومه، صادق نيز دستگير شد و صراحتاً به قتل اعتراف كرد.
صادق گفت: در شب حادثه به همراه مقتول كه با وي دوست بودم، بعد از صرف شام و استعمال مواد مخدر خوابيديم، اما من بيدار ماندم و در نيمه‌هاي شب با استفاده از سنگ بلوك در خواب بر سر مقتول كوبيده و سپس با تيغ موكت بر، گردن وي را بريدم و جسد را توسط خودروي وي به محل كشف جسد منتقل كرده و سپس به همسرش خبر دادم كه كار را تمام كردم.
با اين اعترافات صريح و تكان دهنده، صادق و معصومه به جرم قتل عليرضا ـ ع بازداشت و با تكميل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند.
پليس از شهروندان گيلاني خواست با رعايت اصول اخلاقي و پايبندي به مسايل ديني، فرهنگي و اجتماعي از بروز چنين اتفاقات ناگوار پيشگيري كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.